Pages

Thursday, November 15, 2012

Kom på att jag aldrig skrev något om tiberias.
Ärligt så finns det väll inte allt för mycket att skriva om.
Vi drog på en dagsutflykt, snurrade runt med bilen i tiberias letande efter en ruinpark, som vi sedan återfann under kvällen, då det var för mörkt för ett besök. Waze och google maps är inte tillförlitligt alla ggr.
Vi stannade till vid en rabbins grav, blev tillsagd av ett par småflickor att jag minsann befann mig på männens sida av gravplatsen.
Vi letade sedan reda på aroma eapresso bar för en iskaffe, uppe i deras "BIG" mall. Kändes oss hemma för en stund innan vi for ber till tiberias hamn. Strisade omkring, kollade runt och sedan handlade vi med oss mc'donalds hem till stugan.
Det var väll allt. :)
Tiberias är nog ett en plats som jag nog inte kommer välja helt frivilligt att återvända till. Då platsen inte sa mig allt för mycket

No comments: