Pages

Thursday, September 13, 2012

En liten magstatus

Sen jag började äta/dricka mjölk igen så har jag av någon konstig anledning fått lägga till plommon till mitt dagliga intag. Annars funkar absolut ingenting. Magkramperna är fortarande där och utan plommon är det rätt illa.. Då tar liks aldrig kramperna slut.
Det är lite som innan, fast omvänt.
Tänkte boka in lite sjukhusvistelser då jag är hem till Sverige över jul. Men det är ju som det är vid jul, så vi får se..
Sen har vi väll en del andra företeelsersom får lämnas utanför bloggen :)

Men nog är hon en riktig bitch alltid, lilla magen, aldrig nöjd minsann. Åsså ska hon ta och svälla så pass efter måltider att T's kusin till å med ska påpeka att therese lilla mage just putar lite mer.. Ibland kan man tycka att hon kan stanna hemma..

Kan dela med mig av en bild på nåt annat runt å fint.
Ett päron som smakar citron. Eller var det kanske en citron som ser ut som ett päron?

No comments: